Acasă Wellness Dieta Keto – in trendurile anului 2017

Dieta Keto – in trendurile anului 2017

326
0
DISTRIBUIȚI
alimente permise in dieta keto

Keto reprezinta una dintre cele mai cautate diete: toata lumea incepe sa vorbeasca despre ea, oamenii sunt interesati de dieta bogata in grasimi si cu continut scazut de zahar, mai ales ca zvonurile despre beneficiile neurologice pe care le-ar avea incep sa fie confirmate.

Principiul dietei Keto este folosirea grasimilor, in loc de glucoza, pentru generarea energiei.

La nivel mondial, medici renumiti aproba si recomanda dieta Keto, subliniind faptul ca grasimea protejeaza creierul (care contine la randul lui 60% grasime), dar si efectele dietei, anti-inflamatoare precum si capacitatea de crestere a nivelului de energie a organismului.

Cel mai important principiu al dietei Keto este evitarea consumului glucidelor si reducerea la maxim a carbohidratilor din alimentatie (pe cat posibil sub 20g pe zi), aceasta insemnand excluderea alimentelor bogate in amidon, ca painea, pastele, orezul și cartofii, dar si a celor care contin zahar.

Ce trebuie sa evitati:

  • Zaharul – prezent in băuturi răcoritoare, bomboane, freshuri, ciocolată, prăjituri, chifle, produse de patiserie, inghetata, cereale pentru micul dejun;
  • Amidon – prezent in paine, paste, orez, cartofi, cartofi prajiti, chipsuri de cartofi, fulgi de cereale
  • Berea – puteti bea un pahar de vin (alb sau rosu), sampanie, si chiar tarii, ca whiskey, tequila sau coniac)
  • Margarina – de ce sa nu folositi untul, in loc?
  • Fructele (puteti sa mancati putine mure, zmeura, lamaie, nuca de cocos si capsune)

Dieta Keto incepe sa prinda si in randul sportivilor, dar si al altor persoane publice, LeBron James si Kim Kardashian fiind exemple ale vedetelor care au imbratisat regimul pentru imbunatatirea performantelor atletice sau pentru pierderea in greutate.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ