Acasă Wellness Ce mancam dupa sarbatori? Principalele reguli pentru detoxifierea organismului.

Ce mancam dupa sarbatori? Principalele reguli pentru detoxifierea organismului.

196
0
DISTRIBUIȚI
detoxifiere dupa sarbatori

Au trecut sarbatorile de iarna. Mesele au fost pline cu fripturi, carnati, tot felul de salate cu maioneza, piftii, si prajituri bogate in creme cu unt stropite din belsug cu o multime de sortimente de alcool. Daca te apuca greata numai cand ti le imaginezi, e clar, ai facut exces de mancaruri grele si ar trebui sa iei cateva masuri pentru detoxifiere.

Insa ca orice trecere, nu o facem deodata, pentru ca nu vrei sa te simti ca un drogat in sevraj. Pentru unii, numai gandul ca trebuie sa tina o dieta ii trimite direct in bratele depresiei :).

Asa ca ideea de baza este nu sa obtii rezultate imediate, pe termen scurt, cu orice risc, ci sa iti schimbi usor stilul de viata.

Incepe-ti fiecare dimineață cu un pahar mare de apă. Poti, deasemenea, sa incerci un pahar cu suc verde sau sa iei zilnic, probiotice (le gasesti in iaurt).

Care este reteta de baza pentru un smoothie verde? Doua parti de frunze verzi (spanac, patrunjel, kale, mangold, menta, untisor, macris, stevie, rucola, papadie) la care adaugam doua parti de lichid (apa, lapte de migdale, apa sau lapte de cocos) si trei parti de fructe coapte (banane, mango, avocado, mere, pere, ananas, struguri, etc). Retelele de baza pot fi imbunatatite daca adaugati: seminte de chia, de in, de canepa, scortisoara, cacao, unt de migdale sau cocos. Alegerea e doar a voastra!

retete smoothie verde-emulte.ro

Incearca sa echilibrezi nivelul carbohidraților, proteinelor și grăsimilor sănătoase din alimentatie si mananca cate ceva la intervale mai scurte de timp (aproximativ 3 ore), pentru a reduce nivelul zaharului din sange.

Mananca mai multe alimente alcaline, cum ar fi patrunjelul, varza, perele, și lămâile, acestea echilibrand nivelul pH-ului organismului, reducand inflamatia si mentinand nivelul de zahar din sange sub control.

Alege alimente bogate in magneziu sau ia suplimente cu magneziu,  care te ajuta sa faci fata stresului acumulat in aceasta perioada.

In plus, fiind in plin sezon rece, te poti ajuta de legumele minune pentru intarirea sistemului imunitar. Acestea sunt cartofii dulci, dovleacul, dovleceii si pastarnacul, cu un continut ridicat in vitamina A si vitamina C.

Acestea sunt cateva indrumari de baza ca sa iti revii dupa mesele de dupa sarbatori, iar combinatiile pe care le poti face sunt numeroase. Daca stii si alte metode de detoxifiere dupa sarbatori, te astept sa le impartasesti cu ceilalti care vor sa isi modifice regimul alimentar!

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ