Acasă Sport Work out cu Vali Bosioc: programul pentru un abdomen perfect

Work out cu Vali Bosioc: programul pentru un abdomen perfect

157
1
DISTRIBUIȚI

absE vara si toata lumea vrea sa arate la mare sau la piscina un abdomen perfect sculptat. Ei bine, daca nu il aveti deja, nu va vom minti, nici nu mai aveti timp vara aceasta, in schimb, puteti sa incepeti antrenamentele pentru vara viitoare.

Vali Bosioc va propune un program zilnic de exercitii menite sa va subtieze talia si sa va tonifice abdomenul, fiind utile atat pentru femei cat si pentru barbati.

La treaba!

1. Crunch cu mainile incrucisate pe piept – Pozitia clasica de crunch, mainile incrucisate pe piept si faceti repetari – fie contra cronometru, fie la numar de repetari (minim 8).

2. Crunch alternativ la picior – Pozitia clasica de crunch, mainile duse la baza piciorului alternativ. Faceti repetari, ca si la exercitiul anterior, – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

3. Echere. Aici nu e nimic de explicat… Clasicele echere din curtea scolii de la orele de sport. Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

4. Echere alternative – La fel ca si cele clasice, doar ca de data asta le facem alternativ (stanga – dreapta). Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

5. Side crunch – Mai e nevoie de explicatii? Crunch pe lateral laughing. Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

6. Push Trough – Pozitia clasica de crunch, doar ca mainile impreunat in fata si impinse printre picioare. Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

7. 4 Timers – Intins pe spate, ridicari si coborari alternative de picioare (4 timers). Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

8. Atingeri de picioare – Picioarele la 90 de grade in aer, ridicati corpul si atingeti baza piciorului (vezi video big grin ). Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

9. Impingeri de picioare – Culcat pe spate, impingeti picioarele vertical (lumanare), dupa care le coborati usor in lateral, o data in stanga, o data in dreapta (vezi video). Faceti repetari cum v-am spus mai sus – fie contra cronometru, fie la numar de repetari.

10. Gheara – Exercitiu de final. Tineti muschiul in tensiune, picioarele putin ridicate de la sol, iar cu degetele impingeti intre muschii abdominali tensionati. Aici tineti muschiul in tensiune cat puteti de mult – veti simti arderi puternice winking.

In final va recomandam sa vedeti cateva mituri despre abdomenul perfect, desfiintate de Vali Bosioc.

DISTRIBUIȚI