Acasă Sport Slabeste 3 kilograme in 2 saptamani dupa sarbatori

Slabeste 3 kilograme in 2 saptamani dupa sarbatori

180
0
DISTRIBUIȚI

cori machetaDupă mesele copioase de Crăciun si Revelion, kilogramele acumulate încep să pună probleme din ce în ce mai mari.

Cori Grămescu, cel mai renumit instructor de fitness si nutritionist din România, ne sfătuieste ce putem face pentru a slăbi trei kilograme în două săptămâni,  fără prea mult efort.

Pentru început, Cori Grămescu ne îndeamnă să stabilim un plan zilnic de 1200 de kcal din surse alimentare sănătoase.

“Ca variante de proteine, trebuie să alegem carne slabă neindustrializată. Adică să consumăm carne de curcan, dacă se poate crescut la tară, peste de captură de dimensiuni mici (nu cel de crescătorie), vitel slab.

Pentru grăsimi sănătoase, trebuie să evităm grăsimile de origine animală, mai ales după excesele de sărbători. Alegeti, asadar, ulei de sâmburi de struguri, ulei de nuci, ulei de palmier, ulei MCT, ulei de seminte de dovleac.

Pentru cea mai mare parte a meselor va trebui să vă bazati pe legume verzi. Salate, broccoli, fasole verde, varză de Bruxelles, conopidă, spanac, sparanghel, andive, varză.

Nu uitati nici de rădăcinoase si, în cantităti mici, puteti consuma rosii, dovlecei si ardei. Acestea, din pacate, nu sunt în sezon si sunt fortate să crească, pierzându-si astfel o parte din proprietătile nutritive. Ca fructe, puteti alege citricele, care sunt în sezon si sunt proaspete”, declară Cori Grămescu.

Cori Grămescu ne recomandă să avem zilnic trei mese plus o gustare formată dintr-un fruct.

“La fiecare masă trebuie să consumăm 250 g de legume, 100-150 g carne slabă si o linguriță de ulei neprocesat  termic.

Pentru a da savoare meselor putem apela cu incredere la condimente, iar prepararea alimentelor trebuie să fie cât mai simplă, la temperatură medie. Carnea se înăbusă, se coace în cuptor sau se fierbe. Legumele se consumă pe cât posibil crude, iar uleiurile trebuie folosite la temperatura camerei”.

Dieta trebuie tot timpul îmbinată cu sesiuni de antrenamente.

“Ca exercitii, trebuie să alegem antrenamente cardio intense. În acest sens, recomand TaeBo, Piloxing, Kangoo Jumps, sprinturile pe bandă, squash, spinning.

Mergem la sală de 3-4 ori pe săptămână, ne hidratăm foarte bine si putem, pentru a accelera eliminarea toxinelor, să facem si câte 1-2 sedinte de saună sau împachetări cosmetice pe săptămână. Este important să consumăm minimum 3 litri de apă pe zi în această perioadă si să dormim măcar 7 ore pe noapte”, adaugă Cori Grămescu.

Apoi, odată recîstigată greutatea de dinainte de sărbători, putem reduce nivelul antrenamentelor sau putem adăuga încă o gustare formată din lactate sau nuci.

DISTRIBUIȚI