Acasă Exclusiv Rona Hartner, noua imagine a luxosului brand parizian, Manoush

Rona Hartner, noua imagine a luxosului brand parizian, Manoush

86
0
DISTRIBUIȚI

Răzvan Voicu

Rona Hartner a inceput campania pentru lansarea noului ei album prevazuta pentru septembrie 2010, album inspirat din muzica Mariei Tanase, in regia lui Laurentiu Azimioara si cu orchestratia scenica a Trio-ului Sebastian Giniaux (turneu prevazut incepand cu data de 22 februarie la Paris pentru tot anul 2010).

marian prunau
Marian Prunau

Pentru acest proiect firma Manoush, care a luat fiinta dupa lansarea filmului Gadjo Dilo (a fost inspiratia lor pentru a crea o noua linie de moda gypsy in Paris), au propus Ronei Hartner sa fie imaginea lor pentru 2010. Pentru ca Rona a vrut sa se antoureze de artisti romani pentru toata campania, ea a facut apel la hair stilistul roman Marian Prunau, pe care l-a cunoscut in anul 2009  la diverse campanii in presa si televiziune, si fiind fascinata de creativitatea lui si deschiderea lui pentru noi creatii, artista nu a vrut sa inceapa sedinta foto fara el.

Fotograful a fost Balitchi George, roman stabilit la Paris, iar accesoriile au fost semnate de Ligia Stan, renumita creatoare romanca care in aceasta sapatamina participa la targul de pret-a-porter de la Paris cu creatiile ei unicate  din fermoare.

Costul total al sedintei foto se ridica la 10,000€. Iata ca se poate ca si romanii sa colaboreze fructuos si intradevar creativ, chiar în afara ţării şi să fie foarte apreciaţi pentru ceea ce fac.

DISTRIBUIȚI