Acasă Actualitate MTV Days au avut un succes nebun

MTV Days au avut un succes nebun

151
0
DISTRIBUIȚI

Dupa ce pe 1 si 2 mai peste 6000 de spectatori au cantat si dansat pe plaja MTV de la Costinesti alaturi de cele 13 trupe invitate, in Weekend-ul Special dedicat concertelor MTV Days un numar record de telespectatori au vizionat show-urile live sustinute de artisti!

Sambata, 9 mai, in intervalul orar 12.01 si 15.59, MTV Romania a fost lider absolut de audienta, surclasand atat posturile de televiziune muzicale, cat si celelalte posturi de televiziune generaliste. MTV a inregistrat in randul publicului din mediul urban cu varsta intre 15 si 24 de ani, 1,9 puncte de rating si o cota de piata de 14,6 %, urmat de Pro TV cu 1,1 puncte de rating si o cota de piata de 8,1 %,, Taraf TV cu 0,9 puncte de rating si share de 6,5 %, Kiss TV cu 0,8 puncte de rating si o cota de piata de 5,7 % si ACASA TV cu 0,7 puncte de rating si o cota de piata de 5,4 %. Celelalte doua televiziuni muzicale, U TV si Music Channel, au obtinut pe acelasi segment de public 0,2 si respectiv 0,1 puncte de rating. Pe publicul tinta al MTV cu varste intre 15 si 34 de ani din mediul urban, MTV a inregistrat 1,1 puncte de rating cu o cota de piata de 8,8 %, in timp ce Pro TV a avut 0,9 puncte de rating, Prima TV 0,8 puncte de rating, Taraf TV a inregistrat 0,7 puncte de rating iar Antena 1 a obtinut 0,6 puncte de rating.

In minutul de aur, la ora 14.05, MTV a fost de asemenea cel mai urmarit post de televiziune si a adunat cu prestatia cantaretei Andra la nivelul publicului urban cu varsta intre 15 si 24 de ani, 4,2 puncte de rating si o cota de piata de 28,2 %, in timp ce Pro TV a obtinut 1,7 puncte de rating si o cota de piata de 11,3 %, ACASA TV a inregistrat 1,3 puncte de rating si o cota de piata de 9,1 %, Kiss TV a avut 1, 2 puncte de rating si un share de 8,3 %, iar Prima TV a avut 0,9 puncte de rating si 6,4 % cota de piata. Celelalte doua televiziuni muzicale, U TV si Music Channel, au avut rating si share de 0 %. Pe publicul tinta al MTV, cu varsta cuprinsa intre 15 si 34 de ani din mediul urban, MTV a inregistrat in minutul de aur un rating de 2,8 % si o cota de piata de 21,2 %, urmata de Prima TV (1,2 puncte de rating), ACASA TV (1,1 puncte de rating), Pro TV (0,8 puncte de rating) si Kiss TV (0,6 puncte de rating).

MTV Days, aflat anul acesta la cea de-a doua editie, a adunat pe scena MTV trupe precum: Zdob si Zdub, Andra, Voltaj, Vita de Vie, Simplu, Corina, Anda Adam, Insane, Puya, Suie Paparude, Marius Nedelcu, Alex si Blaxy Girls.

DISTRIBUIȚI