Acasă Actualitate Investitii de aproximativ 1 milion de euro in noul pachet de stiri...

Investitii de aproximativ 1 milion de euro in noul pachet de stiri de la Kanal D

100
0
DISTRIBUIȚI

Kanal D lanseaza luni, 6 iulie 2009, noua identitate de stiri, intr-un studio nou si foarte atractiv, cu decor de ultima generatie, grafica noua, si nu in ultimul rand o noua abordare editoriala de continut.

Surpriza acestei relansari este prezenta la pupitrul principalul jurnal informativ al zilei, D-Stiri, de la ora 18.30 a noii achizitii Kanal D  Adrian Rozenberg sustinut de o echipa de corespondenti locali extinsa.  Astfel, Stirile Kanal D vor avea de luni o forma si un continut capabile sa raspunda tuturor exigentelor pietei dar si asteptarilor pe care telespectatorii le au.

„Pentru orice post de televiziune generalist, stirile sunt o locomotiva, motiv pentru care investitiile atat in tehnologie cat si in imagine dar si in echipa sunt foarte importante. In acest proiect de relansare a stirilor am pus mult suflet si am investit bani si timp. Din punct de vedere financiar, investitiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de euro, costuri care au inclus achizitionarea un SNG high definition, realizarea pachetului grafic si decorurilor noi, precum si constructia noului studio de stiri care va fi in incinta Romexpo” declara Pavel Stanchev, CEO Kanal D

Pachetul grafic si noua imagine a studioului de stiri au fost create de agentia de branding germano-bulgara Formschlag, condusa de Nicolay N Tonkoff. De mai bine de 10 ani, agentia Formschlag este una dintre agentiile de branding  leader atat pe piata din Germania cat si Bulgaria, care dezvolta proiecte de corporate identity, branding si campanii de comunicare pentru reputati clienti internationali ca Shell Deutshcland, Goethe Institut din Sofia, Daimler Crysler, Eurofootball Television, BMW Financial Services, Mr.Bricolage, L’Oreal sau televiziuni ca Nova Television si Nova+ din Bulgaria.

„A fost o mare placere si onoare sa lucram impreuna cu echipa Kanal D Romania. Am oferit solutii creative la nivelul pachetul grafic dar si al decorului pentru noul studio din care vor fi transmise Stirile Kanal D. Credem ca experienta, expertiza, pasiunea si creativitatea noastra vor aduce un add value acestui brand, pentru a face diferenta intre produsele de Stiri existente pe piata tv romaneasca in acest moment, si totodata a sustine si completa discursul de content si marketing al statiei. Le multumim colegilor si prietenilor nostri din televiziunea Kanal D Romania si le dorim mult succes!”, a spus Nikolay N. Tonkoff- Creative Director – Formschlag.

Pe langa investitiile in tehnologie si in imagine, Kanal D a investit si in oameni pentru extinderea echipei de corespondenti. „Inca de anul trecut am incheiat noi contracte de colaborare cu corespondenti in tara pentru a fi si mai mult in mijlocul evenimentelor si a transmite publicului informatii „la cald”. In prezent avem o echipa de 10 corespondenti si operatori in marile orase din tara: Timisoara, Constanta, Iasi, Galati si Brasov, insa planuim sa ne extindem si mai mult pe viitor. Suntem deja in discutii cu corespondenti din Sibiu si Craiova in vederea stabilirii unei colaborari.” declara Mihaela Antoche, directorul departamentului de stiri Kanal D.

Kanal D are in grila de programe in fiecare zi, de luni pana duminica, de la ora 12.30 si de la 18.30 doua jurnale de stiri care sunt in top 5 in preferintele telespectatorilor. Jurnalel Kanal D prezinta stiri despre oameni, despre familie, povesti de viata, oameni care au reusit sa invinga criza. „Prin stirile noastre am schimbat destine. Nu i-am uitat nici pe cei care sunt departe de tara, cei care au ales sa-si construiasca o viata noua, o cariera dincolo de granite. Pentru ei am creat campaniile ,”Romani de Spania”,”Romani de Belfast”, „Romani de Italia” completeaza Mihaela Antoche.

Kanal D se poate mandri ca in foarte scurt timp de la lansare a ajuns lider de piata cu jurnalul de pranz, de la ora 12.30. In acest sens Mihaela Antoche a precizat ca: „Am reusi, ca prin stirile pe care le prezentam oamenilor sa raspundem foarte bine gradului lor de interes. Cred ca partea sociala, legata de evenimentele care apar in viata fiecaruia, indiferent daca esti vedeta sau daca esti un om obisnuit, impresioneaza intotdeauna.”

DISTRIBUIȚI