Acasă Actualitate Andreea Raicu isi prezinta regimul alimentar

Andreea Raicu isi prezinta regimul alimentar

110
2
DISTRIBUIȚI

De cand a renuntat sa mai manance carne, Andreea Raicu incearca sa manance cat mai sanatos, pentru a avea o piele mai frumoasa si mai multa energie.

Dimineata, prefera musli, seminte crude de tot felul (migdale, seminte de floarea soarelui, dolvleac), prune uscate, combinate cu lapte de soia, fructe si uneori un ou fiert.

Pentru pranz, supele sunt nelipsite din meniul Andreei-de legume, ghimbir, rosii, linte, salata, loboda. Pentru felul al doilea, alege intre paste, orez cu legume, cu ciuperci si rosii uscate, cuscus cu legume, avocado umplut, sau diverse salate -de spanac, de brocoli, de avocado, de legume, tabbouleh. O alta varianta sunt legumele la gratar, marinate, fierte, rulouri de vinete umplute cu rosii, hummus.

Seara, Andreea Raicu nu are o cina copioasa, ea preferand salatele si uneori pestele.

Andreea impartaseste si cateva sfaturi pentru intretinere: „In fiecare dimineata ma spal cu apa termala de la frigider, iar in perioada rece folosesc creme de corp mult mai grase. Beau cel putin 2 l jumatate de apa/zi si iau in fiecare zi 1 g de vitamina C, cel mai bun antioxidant.”

DISTRIBUIȚI

2 COMENTARII